.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حال و روز ورود مازندران به لیگ برتر با نساجی و هواداران پرشور؛
از رفتار پوپولیستی فرماندار تا تایید حداقلی ورزشگاه برای لیگ برتر !
شمال نیوز : به نظر می رسد تایید حداقلی ورزشگاه برای بازی های لیگ برتر ، آنهم با اولویت نور و اسکوربورد و نه سکوها ، نمره قابل قبولی برای مسئولان شهرستان که همه حمایت های استانی و ملی را دارا بودن نباشد حتی اگر با نصب کانکس و انتقال دفتر کار بخواهند کار خود را توجیه کنند ! ....

شمال نیوز : مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال بعد از بازدید روند بازسازی را قابل قبول برشمرد و افزود: مهم‌ترین چیز برای ما نور، اسکوربورد و حداقل‌های زمین است و اگر این الزامات در وطنی مهیا شود بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم .


به گزارش شمال نیوز ، با این اظهارات سعید فتاحی و بنا به بنا به وعده مسؤولان استان  از آن‌جایی که الزامات ذکر شده - هر چند به گفته وی بصورت حداقلی -  تا چندروز آینده مستقر و نصب خواهد شد می‌توان گفت که ورزشگاه شهیدوطنی برای دیدار نخست نساجی در برابر ذوب‌آهن تأیید شد.


از سوی دیگر رفتار اخیر فرماندار قائم شهر در باصطلاح انتقال دفتر کارش به ورزشگاه شهید وطنی در روزهای پایانی کار بازسازی ورزشگاه یکی از مواردی است که هواداران را متعجب کرده است !


واقعا این سئوال در اذهان متبادر می شود که چرا پس از این همه فرصت سوزی آقای فرماندار به فکر استقرار کانکسی در ورزشگاه افتاده است و آیا اصولا این گونه رفتارهای پوپولیستی می تواند راهی برای فرار از انتقادات باشد ؟


براستی فاصله فرمانداری تا محل ورزشگاه که اتفاقا در یک خیابان قرار دارد مانع از تکمیل و کندی کار بازسازی و کشیده شدن به روزهای پایانی و در نهایت تایید حداقل ها بوده است ؟ 


اگر این فرماندار قصد حضور میدانی در ورزشگاه را داشت ، اتاق رئیس اداره ورزش و جوانان که چسبیده به ورزشگاه و با پنجره ای بزرگ که تمام نمای ورزشگاه قابل مشاهده است پاسخگوی این نیاز نیود ؟


دفتر هیئت فوتبال قائم شهر هم که هنوز مغایر با نظر کارشناسان سازمان لیگ در درون ورزشگاه مستقر است نیز می توانست به جای کانکس تبلیغاتی محل استقرار فرماندار باشد تا این گونه رفتارهای پوپولیستی احساسات هواداران را جریحه دار نکند .


خوشبختانه در طول بازسازی ورزشگاه شهید وطنی و آماده سازی آن برای لیگ برتر به دفعات استاندار و معاون  عمرانی استانداری در تمامی ساعات شب و روز حضوری میدانی داشتند و  از این حیث مشکل حمایتی و نظارتی وجود نداشت اما به نظر می رسد مسئولان ارشد شهرستان که در اجرا نقش مهمی داشتند می بایست از تحرک بیشتری برخوردار بوده و اجازه کشیده شدن ماجرا به دقیقه نود را نمی دادند .


به نظر می رسد تایید حداقلی ورزشگاه برای بازی های لیگ برتر ، آنهم با اولویت  نور و اسکوربورد و نه سکوها ، نمره قابل قبولی برای مسئولان شهرستان که همه حمایت های استانی و ملی را دارا بودن نباشد حتی اگر با نصب کانکس و انتقال دفتر کار بخواهند کار خود را توجیه کنند ! 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 28 تير 1397
جالبه که دیروز گفتند فرماندار اجازه مصاحبه با هواداران که با نگرانی در ورزشگاه حضور داشتند را نداد . این هم خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!
بهرام 28 تير 1397
متاسفاه دقیقا همینطوره /افرین بر این نوشتار که الحق حرف دل خیلی ها را زدی
نا شناس 28 تير 1397
این یعنی هواداران مهم نیستند چون سکو مهم نیست . به سایت هیئت فوتبال قائم شهر برید تیتر کرده سکو مهم نیست . واقعا که
حسن 27 تير 1397
اقای استاندار این بازنشسته ها را اخراج کن متاسفانه شما هم دارید از بازنشسته ها درپست فرمانداری استفاده می کنید پس جوانان چه گناهی کردند تا کی باید تاوان مدیران پیر وفرتوت را به دهند
نا شناس 28 تير 1397
از استاندارنگو مازندران چیز خاصی از این اقای اصفهانی تابه حال ندید امیدوارم تاموقع حضورش دراین مسولیت چند طرح وپروژه وبودجه ملی جدید برای مازندران جذب وبه یادگار بگذارد.
حسین 29 تير 1397
اینکه بخواهیم اینجوری قضاوت کنیم واقعا جای تاسف داره واونهای که بدین صورت اظهار نظر می کنن حاظر نیستن برای هموطنان یه کار مثبتی انجام بدن پس بیایم بادادن راهکار خوب نه تخریب یک شخص درجهت پیشرفت شهر وکشور عزیزمان قدم برداریم
نا شناس 30 تير 1397
اقای محمدی باید باشه . اخه خیلی مهمه که شهرستان رو بی تنش اداره میکنه . هرچند نتیجه اش این باشه که ایشون کلا هیچ عملکردی نداشته باشه که بخواد تنش ایجاد بشه . تنش در تعییر وصعیت موجود پیش میاد . در قایمشهر هیچ اتفاقی نمیفته. آقای محمدی میتونه ۲۴ ساعته کار کنه و زحمت بکشه و هیچ اتفاقی نیفته . دقیقا هیچ اتفاقی . حالا که این ادم مهره هاش رو چیده و زحمتهاش رو کشیده کاشکی جابجاش کنین که خیرش به بقیه استان هم برسه
عادل 30 تير 1397
سلام دیکه خیلی چرت و پرت میگید و احساساتی و مشخص هست که با فرماندار زاویه دارید.
نا شناس 30 تير 1397
ادبیات طرفداران فرماندار قائم شهر رو ببینید که چطور در برابر انتقاد واکنش نشون میدن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.